Tuesday, January 19, 2010

Kenanganku

10 Mei 2009 ucapan pertama aku di reunion class 78 di Melaka. Aku menjadi wakil pengerusi asrama puteri SMK Munshi Abdullah, Batu Berendam, Melaka.
30 tahun dfah berlalu, baru hari ini bertemu dengan rakan-rakan yang dah hebat-hebat seperti Datuk-Datuk, doktor, Leftenan Kol. dan lain-lain. Aku je yang guru kecil, tapi tak pe, janji happy.... Kalau rakan-rakan nak lihat blog reunion saya belayar lah masuk ke munshiabdullah78.blogspot.com. Ada isu-isu panas orang tua-tua, termasuk komen-komen saya
yang membunuh....

2 comments:

  1. Alo mas,
    Ali-ali gua masuk ini blog,lapi manyak lakat mau kelua, sibab talak ale benla balu mau lengok. Kasi tulis sikit ma, gua olang mau maca jugak.... Talak mau lengar itu P.Lamli nyanyi jugak. Mau lapat maca jugak sama lenga itu P.Lamli nyanyi ma.....

    ReplyDelete
  2. Ala apek soli lah , wa macam bangau oh bangau tak pandai berbelog salahkah lap top lah, brodband lah.. Wa selalu anggap hidup ni mudah sampai nak buat posting pun masih lemah.. Tak pe sehari selembar benang... Tk kerana selalu menjengah blog orang tua ni..

    ReplyDelete